برای صلح ابدی جنگی بزرگ لازمه
برای صلح ابدی جنگی بزرگ لازمه

برای صلح ابدی جنگی بزرگ لازمه

طریقه ساخت Apple ID بدون Credit Card

همه فکر می کنند برای ساخت اپل ID باید حتما  Credit Card داشته باشند ، اما من می خواهم روشی را بگم که بدون داشتن Credit Card شما هم به توانید از امکانات Apple ID استفاده کنید.


1- شما باید یک Email معتبر داشته باشید. برای ساخت Email می توانید به روش زیر عمل کنید.

1. طبق روال همیشگی، به صفحه اصلی یاهو بروید. گزینه Mail را انتخاب کنید.  



2. در صفحه ای که باز می شود، روی کادر آبی رنگ در پایین صفحه که نوشته شده است: Creat New Account (ساخت حساب کاربری جدید) کلیک کنید.



3. در صفحه ای که باز می شود، مشخصات خود را یادداشت و جنسیت خود را وارد کنید. در این مرحله باید روی کد +1 ایالت متحده  کلیک راست و گزینه Inspect Element را انتخاب کنید.



4. در این مرحله در پایین صفحه پنجره ای باز می شود که باید جای خالی را با واژه «+98» و عدد یک که دو خط بالاتر قرار دارد را با «98» پر کنید.



5. هر دو کد آمریکا را به روش مذکور به ایران تغییر دهید.


6. در این مرحله ایمیل شما ساخته شده است.



7. می توانید وارد ایمیل یاهوی خود بشوید و نامه های الکترونیک را با اکانت یاهو ارسال یا دریافت کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2- نرم افزار FaceTime  را در Iphone ، IPod، Ipad خود باز کنید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3- در آنجا گزینه ی Get Start را بزنید. در آنجا از شما می خواهد Sing in یا Sing Up کنید که در آنجا شما باید یک Email معتبر را وارد کنید و رمزی بگذارید.( توجه داشته باشید برای گذاشتن رمز باید  علائم و حروف بکار رود مثل: Emad123#)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4- شما آلان صاحب یک Apple ID شده اید و می توانید از امکانات App Store ، Imassege ، Itunes ، Icloude  استفاده کنید.


   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.